Sabtu, 10 April 2010

Pengalaman pergi ke Camaron Highland

Assalamualaikum

Pada musim cuti yang lalu, emak dan kakak saya pergi bercuti ke Camaron Healon saya pun pergi sama dengan mereka. Kami menaiki bas untuk pergi ke Camaron Healon. Kami berhenti di pertengahan jalan. Kami berhenti di situ untuk kami singgah makan dan minum di restoran. Di restoran itu ada banyak makanan dan minuman. Selepas kami makan, kami pun teruskan perjalanan. Saya dan emak saya melihat pemandangan di luar. Kami berhenti di pertengahan jalan untuk makan tengah hari dan solat Zohor. Makan dan terus bersolat Zohor lalu menyambung perjalanan kami. Kami berhenti di lenggung untuk melihat ikan-ikan yang ada di sana. Selepas kami melihat ikan, kami mengambil gambar pemandangan di sana. Selepas itu, kami pun meneruskan perjalanan kami ke Camaron Healon. Setelah kami sampai di Camaron Healon, kami pergi masuk ke dalam rumah tumpangan. Kami bersolat Maghrib. Selepas kami solat Maghrib, kami keluar untuk membeli belah di Pasar Malam. Selepas kami membeli belah, kami pun pulang ke rumah tumpangan. Keesokan paginya kami berkemas untuk kami balik ke rumah masing-masing. Kami menaiki bas dan kami pergi taman strawberri lalu membeli buah strawberri. Kami singgah makan di restoran. Selepas itu, kami pun pulang ke rumah masing-masing dengan menaiki bas.